© Museum De Reede

Vanessa Baird - You Must Never Go Down to the End of Town if You Don't Go Down With Me

Museum De Reede

Vanessa Baird, een van Noorwegens meest prominente kunstenaars, staat bekend om haar provocatieve en krachtige werken. Met thema's als geestelijke gezondheid, identiteit en dementie gebruikt ze verschillende media zoals aquarel en potlood om diepgaande emoties en complexe ideeën over te brengen. Bairds expressieve stijl vormt een belangrijke verbinding met Edward Munch, wiens iconische werken in Museum De Reede gehuisvest zijn. Deze tentoonstelling is een moment waarop Munch en Baird samenkomen en biedt een unieke verkenning van hun gedeelde artistieke achtergrond en thematische overeenkomst.

vrijdag tot en met maandag

Open op:

• Maandag van 11:00 tot 17:00