Onklopbaar! Voorbij de stripvakjes
© Onklopbaar! Voorbij de stripvakjes

Onklopbaar! Voorbij de stripvakjes

Stripmuseum - Brussel

Dankzij zijn krachten vergeet Onklopbaar nooit om 's middags brood voor zijn oma te halen. Goed, hij redt ook wel eens de wereld. Hoe doet hij dat? Door onklopbaar te zijn natuurlijk! Onklopbaar weet dat hij een stripfiguur is. Hij kent dan ook de regels van het stripverhaal en kan ze manipuleren.

Pascal Jousselin heeft de klassieke structuur van stripvakjes omgetoverd tot een waar speelveld van narratieve verkenning en verrassing. Zijn personages bewegen vrij door de ruimte, wat voor originele invalshoeken zorgt. Onklopbaar kan van het ene vakje naar het ander springen en kan op die manier tijdig ingrijpen wanneer zijn vijanden snode plannen smeden.

Een immersieve tentoonstelling voor jong en oud die je uitnodigt om te spelen met de codes van de strip.

zaterdag tot en met zondag

Zandstraat 20
1000 Brussel